Image and video hosting by TinyPic

MammaPez

Nittonårig mamma i sina bästa kläder. Alex är född 16 juli -09.

Inget specielt

God kväll gott folk. Vad har ni gjort i dag?? tänkte jag skulle berätta vad jag gjort i dag. Vill ni veta ??? 

Jo dagen började kl 08,00 i morse. Först vad de åå ge välling till min alex så han får nått i magen innan han skulle till dagis. Sen var de blöjbytte åå hitta rena kläder vilket inte var de lättaste ;( men de gick :). Hans out fit i dag blev nya alfons åberg byxor och en ljus blå t tröja och en kofta med vita armar och blå mage blev nöjd med de :). sen kom nästa problem åå hitta hans skor dom låg ut sprida i våran lägenhet.

08,50 kom vi i alla fall i från lägenheten

08,55 anlände vi till dagis nära åå bra :)

10,00 lämnar jag min ängel för att bege mig på mina äventyr. jag går åå hämtar min cyckel

10,10 kommer jag ner till affären för att köpa frule köpte en risifrutti och en harmoni (drickyogert) de var smarigt sen skulle jag vidare ?till?? IOGT för åå prov pyssla sakerna vi ska göra för barnen på lördag.

11,10 så har dom andra inte kommit shuck (skulle vara där 11,00) men sen kom dom yey :P och så började vi pyssla vi ska gör en skatkista på lördag så de var bara åå börja kladda hihihihi :P:P:P
vi gör skatkistan i pappermarce (de kommer donken rätta eller hur ??) ni vet sånt där man har massa tidningsremsor som ska doppas i tappet klister.

de var kul men kladdigt hehe där ifrån kom jag kl 13,35 (hämta alex kl 14,00) och jag skulle hinna in på ö&b innan med så de blev strässigt som fan men jag hani tid känner mig duktig :)

så kl 13,55 så anländer jag till dagis utan cyckel de ni åå i tron om att jag är ass sen så strässar jag in på dagis väcker (pinsamt nog) ett par barn som sov i tamburinen till dagis får en utskällning av fröknarna :$. och till roga på allt så vill alex INTE följa med hem han bara kryper i väg när man släpper ner han på golvet för att klä på han.


14,20 kommer vi äntligen från dagis efter många om åå men åå lite lilly. tycker de är lite kul att alex har "flickvän" hehe han säger nästan bara lilly nu åå hon tjejen pussar alex (PÅ MUNNEN NÄR HAN SKA GÅ HEM) ÅÅ DE ÄR GULLIGT FÖR HAN PUSSAR TILLBAKS XD


sen så har de inte hänt så mycket mer i dag lite städning åå tvättat lite och hunit sova en stund med (jag asså) de var skönt ha de bra från oss här i ljungby

Kommentarer
Postat av: Fröken M

tack snälla ! Självklart kommer jag hit fler gånger :)

2010-10-07 @ 19:50:08
URL: http://frokenmela.se
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

haha! ;) ja som sagt öööh, jag vet knappt heller. men tror att alla fattar vad du menar. det uttalas ju så som du skrivit iaf.. ;) men tror det är papier maché. TROR.. :P



Sen nån gång när du vill kan och orkar, kan du ju skriva en förlossningsberättelse?



japp den bilden är ju på vince, men det är bara hans kalufs som syns, och den har jag lagt ut innan så tycker den är liksom lite gränsfall. om du fattar ;)



pössen!

2010-10-07 @ 20:20:43
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: rumptott

halv jäktig dag hehe =D

nästan som min jag har sökt jobb o haft mig hehe =D

kram

2010-10-07 @ 20:25:13
URL: http://rumptott.blogg.se/
Postat av: rumptott

hehe glöt? du må tro att de gick många myror i huvudet på mig då jag fick tänka va fan menar hon men du mena ju BLÖT hehe..

lätt o slinta på knapparna ibland. o svårt för en annan o läsa rätt när man e trött vare vaken i snart 15 timmar hehe.. de känns i ögona.. =P



kram

2010-10-07 @ 20:34:09
URL: http://rumptott.blogg.se/
Postat av: rumptott

haha va ju inte så jag menade =P

jag tyckte de va lite gulligt fel skrive så där =P

skriver ofta fel jag då jag lider av dycelexi lr hur fan de stavas haha du ser kan ju inte äns stava t min sjukdom =P



läs o skrivsvårigheter iaf om du inte kunde utläsa va jag försökte stava t =P hehe..

japp går på 3:an tyvärr..

kram <3

2010-10-07 @ 20:38:52
URL: http://rumptott.blogg.se/
Postat av: Bella

Det går på femman :D De är as kul och sjukt haha :P

2010-10-08 @ 12:30:37
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

inge blogging idag ääälin? :P

2010-10-11 @ 00:37:33
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

hehe! :P kom ihåg o göra den bara, utmaningen ;)

2010-10-11 @ 15:13:42
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

i see nothing :P

2010-10-11 @ 15:17:21
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0